A mal tiempo, buena cara :)

Posted by POPCORNING On 14:58 1 alegrías! Categories:


Bueno, ya teneis en la web las tres nubecitas nuevas que he hecho para el "chiringuito" de la fiesta mayor de la UAB. Espero que os gusten!!

1 Response for the "A mal tiempo, buena cara :)"

  1. Anónimo says:

    Hola Marta ^0^
    Sóc l'altra Marta de classe :3 Bueno, hi ha més Martes, però espero que sàpigues quina sóc :3 XDD
    Mare mevaaa *________* Igual que amb l'Anabel, estic bocavadada [i molt] amb la teva feina *___* no m'ho esperava gens!!! Ja només veure el disseny de la web hem vaig quedar amb estrelletes als ulls *___* És una cucadaaaa */////*!!! M'encanten les pop corn :3!! És realment maquíssima!
    I ja respecte les teves peces.....m'encaten *0* de debó espero poder anar a la festa de la UAB perquè són totes una monada *0* Les compraria totes, en serio xDDDDD I a classe ja et faré alguna consulta :3 m'agradaria que hem fessis una petita comanda jiji~~ ja t'ho diré :3

    Doncs res, estic marevellada amb les vostres habilitats *-* quina llàstima coneixer-les tan tard!!
    Com li vaig dir a l'anabel, espero que tinguis molta sort en aquest camí i continuis fent peces tan i tan maques *__* [adoro els fermalls de ninotets >///<]

    Ens veiem!! ^_______^

Publicar un comentario

Adelante! Éste es vuestro espacio :)